Menu

Klachten over Baby Plus

Slide

Baby Plus streeft ernaar een zo goed mogelijke service te bieden en doet er alles aan om de kwaliteit van de artikelen en service te waarborgen. Heb je een klacht over Baby Plus? Neem contact op met de klantenservice.

Bemiddeling bij klachten

Baby Plus zoekt met jou altijd naar de best mogelijke oplossing, maar mocht je er echt niet uitkomen met Baby Plus dan kun je altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

De Baby Plus-website maakt gebruik van cookies. Accepteer alle cookies of wijzig je instellingen.

Privacy Settings saved!
Privacy instellingen

Baby Plus maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Via deze pagina vragen we jou om een keuze te maken over welke cookies je wilt toelaten tijdens het gebruik van onze website. Wil je meer weten over cookies? Lees dan onze privacy & cookieverklaring. Je kunt je instellingen of toestemming altijd later via onze website aanpassen. Sluit het venster via het kruisje (rechtsboven) om je instellingen op te slaan.

Via deze cookies onthouden wij o.a. je taalinstellingen, welke producten in je winkelmand staan en je weergave van de website. Bovendien houden we anoniem statistieken bij over onze websiteprestaties.

Deze website maakt gebruik, van de volgende technisch vereiste cookies.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

We gebruiken WooCommerce als een shopping-systeem. Voor het verwerken van jouw bestellingen en het winkelwagentje worden 2 cookies opgeslagen. Deze cookies zijn strikt noodzakelijk en kunnen niet worden uitgeschakeld.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Weiger optionele
Alle cookies accepteren