Menu

Bestellen

Slide

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen bij Baby Plus doorloop je eenvoudig de volgende stappen:

  • Ga naar het gewenste artikel en plaats deze in de winkelmand door op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’ te klikken.
  • Winkel verder of klik op ‘Winkelmand bekijken’ (rechtsboven in het scherm).
  • Controleer de winkelmand, vul eventuele couponcodes in en kies de aflevermethode.
  • Wil je een bestelling afronden? Klik dan in de winkelmand op de knop ‘afrekenen’.
  • Vul je gegevens in en kies de gewenste betaalmethode.
  • Klik op de knop ‘bestelling plaatsen’
  • Nadat de bestelling voltooid is ontvang je een mail ter bevestiging.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging gekregen. Wat nu?

Je ontvangt een bevestigingsmail van Baby Plus. Controleer of de bevestigingsmail in je spambox staat. Kun je de e-mail nog steeds niet vinden? Neem contact op met de klantenservice om te controleren of jouw bestelling is binnengekomen.

Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan ik nog iets toevoegen of verwijderen?

Het is mogelijk om wijzigingen in een bestelling aan te brengen als deze nog niet is verzonden. Neem dan contact op met de klantenservice om nog iets toe te voegen aan of te verwijderen van de bestelling. Is de bestelling wel verzonden, neem dan contact op met de klantenservice om het betreffende artikel retour te sturen voor een omruiling of retournering. Meer informatie over omruilen en retourneren vind je hier.

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra een online bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Hierin staat alle informatie over jouw bestelling. Zodra het pakket is overgedragen aan de bezorgdienst, ontvang je een e-mail dat de bestelling afgerond is. Je ontvangt van de bezorgdienst een e-mail met de track & trace-link.

Waar is mijn bestelling?

Op het moment dat de bestelling verzonden wordt, ontvang je altijd een bevestiging per mail. In deze mail vind je een track & trace-link om het pakket te kunnen volgen. Over het algemeen zijn de eerste updates hiervan zichtbaar in de avond waarop het pakket is verstuurd. Mocht je geen track & trace-link hebben ontvangen, of het pakket niet kunnen traceren, neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk om de bestelling te annuleren als deze nog niet is verzonden. Neem contact op met de klantenservice om de bestelling te annuleren. Is de bestelling wel verzonden, weiger het pakket bij ontvangst zodat deze terug gaat naar Baby Plus. Is de bestelling al geleverd, neem dan contact op met de klantenservice om de bestelling te retourneren.

De Baby Plus-website maakt gebruik van cookies. Accepteer alle cookies of wijzig je instellingen.

Privacy Settings saved!
Privacy instellingen

Baby Plus maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Via deze pagina vragen we jou om een keuze te maken over welke cookies je wilt toelaten tijdens het gebruik van onze website. Wil je meer weten over cookies? Lees dan onze privacy & cookieverklaring. Je kunt je instellingen of toestemming altijd later via onze website aanpassen. Sluit het venster via het kruisje (rechtsboven) om je instellingen op te slaan.

Via deze cookies onthouden wij o.a. je taalinstellingen, welke producten in je winkelmand staan en je weergave van de website. Bovendien houden we anoniem statistieken bij over onze websiteprestaties.

Deze website maakt gebruik, van de volgende technisch vereiste cookies.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

We gebruiken WooCommerce als een shopping-systeem. Voor het verwerken van jouw bestellingen en het winkelwagentje worden 2 cookies opgeslagen. Deze cookies zijn strikt noodzakelijk en kunnen niet worden uitgeschakeld.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Weiger optionele
Alle cookies accepteren