Menu

Bezorgen

Slide

Wat is de levertermijn?

Artikelen op voorraad

Wanneer een besteld product bij Baby Plus op voorraad is dan wordt deze binnen 1-4 werkdagen verzonden. De bestelling wordt – afhankelijk van de vervoerder (PostNL, DPD of DHL) – de volgende werkdag bezorgd. In enkele gevallen (extreme drukte, feestdagen, stakingen e.d.) kunnen pakketten vertraging oplopen. Baby Plus is in dergelijke gevallen afhankelijk van de vervoerder. Mocht een bestelling onverhoopt vertraging oplopen dan vragen we hiervoor je begrip.

Let op: het kan voorkomen dat de webshop een verkeerde voorraad weergeeft. Daardoor kan het lijken dat een artikel op voorraad is, maar dit in de werkelijkheid niet het geval is. Mocht dit het geval zijn dan neemt Baby Plus contact met je op met de werkelijke verwachte levertijd. Uiteraard kun je op dat moment zelf bepalen of je op de bestelling wilt wachten of deze wilt annuleren.

Artikelen niet op voorraad

Baby Plus houdt niet alle artikelen voorradig. Het kan dus voorkomen dat een artikel besteld moet worden alvorens deze kan worden uitgeleverd. De verwachte levertijd staat bij het artikel op de webshop. Baby Plus is in dit geval afhankelijk van de leverancier. In alle gevallen probeert Baby Plus de bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. Je ontvangt daarom altijd een bericht met de verwachte levertijd. Ben je het niet eens met deze levertijd, dan mag je te allen tijde de bestelling annuleren. Is de bestelling al betaald, dan ontvang je het totale aankoopbedrag terug op de manier zoals de betaling voldaan is. Heb je nog niet betaald, komt de rekening te vervallen.

Wat is de levertermijn van meubels?

Baby Plus heeft de meeste meubels niet op voorraad. De levertijd van deze artikelen is daarom vaak langer dan de voorradige artikelen (gemiddeld 1-2 weken). Neem voor de levertijd van meubels altijd telefonisch of per mail contact op met de klantenservice. De exacte levertijd wordt dan opgevraagd bij de leverancier.

Bezorgen jullie naar alle landen?

Baby Plus levert in de volgende Europese landen:

  • Nederland
  • België
  • Bulgarije
  • Denemarken
  • Duitsland
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk
  • Griekenland
  • Hongarije
  • Ierland
  • Italië
  • Kroatië
  • Letland
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Oostenrijk
  • Polen
  • Portugal
  • Roemenië
  • Slovenië
  • Slowakije
  • Spanje
  • Tsjechië
  • Zweden

Baby Plus levert niet in de volgende Europese landen:

  • Noorwegen
  • Zwitserland
  • Cyprus
  • Malta
  • UK

Wat zijn de verzendkosten?

Benieuwd wat het kost om jouw bestelling te laten verzenden? Bekijk gauw de lijst hieronder. Staat het land van jouw keuze hier niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Land Verzendkosten  Gratis verzending vanaf 
Nederland € 6,95 € 50,00
België € 7,95 € 100,00
Bulgarije € 35,00 € 650,00
Denemarken € 12,50 € 250,00
Duitsland € 8,95 € 150,00
Estland € 20,00 € 350,00
Finland € 25,00 € 450,00
Frankrijk € 20,00 € 350,00
Griekenland € 40,00 € 800,00
Hongarije € 15,00 € 300,00
Ierland € 30,00 € 550,00
Italië € 30,00 € 550,00
Kroatië € 30,00 € 600,00
Letland € 20,00 € 300,00
Litouwen € 20,00 € 300,00
Luxemburg € 15,00 € 250,00
Oostenrijk € 20,00 € 350,00
Polen € 15,00 € 300,00
Portugal € 30,00 € 550,00
Roemenië € 35,00 € 650,00
Slovenië € 20,00 € 330,00
Slowakije € 20,00 € 350,00
Spanje € 25,00 € 500,00
Tsjechië € 15,00 € 250,00
Zweden € 15,00 € 300,00

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Als de bestelling nog niet is verzonden, is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Neem contact op met de klantenservice om het afleveradres te wijzigen. Zodra de bestelling is verzonden, hangt het af van het vervoerdersbedrijf of je het afleveradres kunt wijzigen. In enkele gevallen kun je dat doen via de track&trace-link die je ontvangt of je kiest ervoor het pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Let op: heb je gekozen voor achteraf betalen met Klarna? Dan is het niet mogelijk om het afleveradres te wijzigen.

Ik heb geen track & trace-link ontvangen. Wat nu?

Controleer of de e-mail in je spambox staat. Als dat niet het geval is, neem dan contact op met de klantenservice voor de status van jouw bestelling.

Kan ik een bestelling afhalen?

Je kunt de bestelling afhalen in de winkel in Haarlem of in het magazijn in Zwaag. Kies bij een online bestelling voor ‘afhalen op locatie’. Hoe werkt een bestelling afhalen bij Baby Plus?

  • Plaats een bestelling in de webshop
  • Kies voor de optie ‘afhalen op locatie’
  • Kies de gewenste locatie:
    • Winkel in Haarlem
    • Magazijn in Zwaag
  • Rond jouw bestelling af
  • Je ontvangt een mail wanneer jouw bestelling klaar ligt op de gekozen locatie. Houd bij het ophalen van de bestelling het bestelnummer bij de hand.

Bestelling afhalen Magazijn Zwaag

Je ontvangt een e-mail wanneer jouw bestelling klaar ligt in het magazijn in Zwaag. Het adres van het magazijn is Corantijn 37D, 1689 AN in Zwaag.

Bestelling afhalen Winkel Haarlem

Haal je de bestelling op in de winkel in Haarlem, loop dan naar de kassa en één van de medewerkers helpt je graag verder. Het adres van de winkel is Kleine Houtstraat 14, 2011 DM Haarlem.

Wat doe ik als mijn bestelling niet compleet of defect is bij levering?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Baby Plus ruilt het artikel voor je om of stuurt het ontbrekende artikel na. Vul het contactformulier in zodat de klantenservice je snel kan helpen. Geef hierin aan welk artikel je mist of wat er defect is. Voeg indien mogelijk foto’s/video’s toe aan de e-mail die het defect vastleggen. Noteer indien aanwezig het bijbehorende serienummer. Het toevoegen van dit beeldmateriaal kan het reparatie-/omruilproces versnellen. Baby Plus streeft ernaar om binnen 1-3 werkdagen een passende oplossing aan te bieden.

Hoe worden meubels bezorgd?

Zodra de bestelde meubels bij Baby Plus binnenkomen, neemt de klantenservice contact met je op voor de bezorging. De bezorging van meubels houdt Baby Plus meestal in eigen beheer. Op deze manier proberen we eventuele beschadigingen te voorkomen en flexibel te blijven. In sommige gevallen wordt jouw bestelling toch via een externe vervoerder verzonden. In dat geval ontvang je via e-mail een track & trace-link.

Heeft Baby Plus een montageservice?

Nee, Baby Plus heeft geen montageservice.

De Baby Plus-website maakt gebruik van cookies. Accepteer alle cookies of wijzig je instellingen.

Privacy Settings saved!
Privacy instellingen

Baby Plus maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Via deze pagina vragen we jou om een keuze te maken over welke cookies je wilt toelaten tijdens het gebruik van onze website. Wil je meer weten over cookies? Lees dan onze privacy & cookieverklaring. Je kunt je instellingen of toestemming altijd later via onze website aanpassen. Sluit het venster via het kruisje (rechtsboven) om je instellingen op te slaan.

Via deze cookies onthouden wij o.a. je taalinstellingen, welke producten in je winkelmand staan en je weergave van de website. Bovendien houden we anoniem statistieken bij over onze websiteprestaties.

Deze website maakt gebruik, van de volgende technisch vereiste cookies.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

We gebruiken WooCommerce als een shopping-systeem. Voor het verwerken van jouw bestellingen en het winkelwagentje worden 2 cookies opgeslagen. Deze cookies zijn strikt noodzakelijk en kunnen niet worden uitgeschakeld.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Weiger optionele
Alle cookies accepteren